woensdag 28 januari 2009

Tijd

Natuurlijk, het probleem was dus in eerste instantie de naam van het (of is het "de") blog. Direct daarna merk je dus dat er nog een tweede probleem om de hoek komt kijken: tijd.
Heb ik wel tijd genoeg, of beter geformuleerd, wil ik wel genoeg tijd vrij maken, om regelmatig wat aan het (de) blog te sleutelen?
Voorlopig blijft het even bij uitproberen. Eerst maar eens uitzoeken wat er nog meer mogelijk is behlave tekst toevogen. Feeds, filmpjes etc. het moet allemaal kunnen, maar kan ik het ook?

1 opmerking:

  1. Een mysterieuze volger stond er opeens in mijn weblog. Het kostte deze letterfretter echter geen enkele moeite om achter de identiteit te komen, ik heb jarenlange kraak-ervaring!
    Welkom bij de 23 dingen. Je moet natuurlijk wel met alles meedoen. Het is erg leerzaam!!!
    Als onze keuken helemaal klaar is (we zitten nog wat in de rommel) nodig ik pasteur en zijn groentje uit voor een dineetje (deze komt niet uit het groene boekje) bij letterfretter en co. (ik zal mijn echtgenoot nooit zover krijgen dat hij ook een weblog maakt).

    BeantwoordenVerwijderen